
Wykaz rejestrów obowiązujących w Urzędzie Gminy Damasławek.
WYKAZ REJESTRÓW OBOWIĄZUJĄCYCH L.p. NAZWA REJESTRU PRACOWNIK ODPOWIEDZIALNY 1. Rejestr Jednostek Organizacyjnych Gminy Kierownik Referatu Organizacyjnego 2. Rejestr Instytucji Kultury Kierownik Referatu Organizacyjnego 3. Rejestr Skarg i Wniosków Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego 4. Rejestr Upoważnień i Pełnomocnictw Kierownik Referatu Organizacyjnego 5. Rejestr Uchwał Rady Gminy Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego 6 Rejestr Interpelacji i Zapytań Radnych Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego 7. Rejestr Udostępniania Informacji Publicznej Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego 8. Rejestr Zamówień Publicznych Inspektor ds. Inwestycji 9. Rejestr Zarządzeń Wójta Kierownik Referatu Organizacyjnego 10. Rejestr Decyzji o Warunkach Zabudowy Inspektor ds. Planowania Przestrzennego, Gospodarki Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska 11. Rejestr Decyzji o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego Inspektor ds. Planowania Przestrzennego, Gospodarki Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska 12. Rejestr Zezwoleń na Sprzedaż Napojów Alkoholowych Kierownik USC (Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych) 13. Rejestr Działalności Gospodarczej Zastępca Kierownika USC 14. Rejestr Szkół i Placówek Niepublicznych Inspektor ds. Oświaty i Sportu |
15. |
Rejestr wniosków z zebrań wiejskich sołectw |
Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego |
16. |
Ewidencja delegacji służbowych |
Młodszy Referent ds. Obsługi Kancelarii |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Chojnacka - Szymczak |
Data utworzenia: | 2010-03-25 12:03:57 |
Wprowadził do systemu: | Andrzej Kuberacki |
Data wprowadzenia: | 2010-03-31 15:15:29 |
Opublikował: | Andrzej Kuberacki |
Data publikacji: | 2010-04-01 12:07:00 |
Ostatnia zmiana: | 2020-05-20 14:39:07 |
Ilość wyświetleń: | 7200 |