
Koordynator ds. dostępności
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Damasławek
Urząd Gminy w Damasławku informuje, że Wójt Gminy Damasławek Cyprian Wieczorek, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Damasławek. Funkcję Koordynatora będzie pełniła Pani Lidia Paszek- inspektor ds. gospodarki komunalnej i analizy.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Damasławek jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
-wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Damasławek i jednostki organizacyjne gminy;
-przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Damasławku i jednostki organizacyjne gminy;
-monitorowanie Urzędu Gminy Damasławek i jednostek organizacyjnych gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Damasławek– Lidia Paszek
adres do korespondencji: ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek
telefon: 67 26 86 324
e-mail: lidia.paszek@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Link:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Lidia Paszek |
Data utworzenia: | 2021-12-08 16:14:01 |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Jedliński |
Data wprowadzenia: | 2021-12-08 16:14:04 |
Opublikował: | Łukasz Jedliński |
Data publikacji: | 2021-12-08 16:16:42 |
Ostatnia zmiana: | 2021-12-08 16:17:55 |
Ilość wyświetleń: | 71 |